6.1.09

tõsine ehmatus

Ma olen lugenud ja kuulnud küll sellest, et krabid ja krevetid jms vahetavad kesta... aga ikkagi.

Vahetasin täna akvaariumis vett ja äkki avastasin, et teokarbi juures, milles Helmut elab, on mingi asi. Alguses vaatasin, et näe kesta ajanud (ma ju ikkagi tean, et nad seda teevad).

Õngitsesin siis kesta välja ja ehmatasin täitsa ära - mulle tundus, et seal on palju enamat kui ainult kest.


Uurisin ka teokarpi lähemalt ja mulle tundus, et see on tühi.

Mõtlesin, et selge - ma ei suuda normaalseid tingimusi hoida ja esimene asukas on surnud.

Õnneks natukese aja pärast nägin siiski, et teokarbist paistavad mingid jalad :) Ikkagi elus!

Nimelt Helmut vahetas vahepeal jälle kodu ja võttis endale veel suurema teokarbi, nii et kui ta ennast täitsa sisse tõmbab siis tundub, et karp on tühi.

Kommentaare ei ole: